2014 m. balandžio 17 d., ketvirtadienis

KP14: ketvirta dalis

Gatvė Palerme. Rizikavau su šiuo filmu. Žinojau, kad jame bus daug dalykų, kurių nemėgstu (italų kalba ir pietietiška kultūra), bet labai jau intriguojančiai atrodė siužetas. Ir šįkart rizika visai pasiteisino. Buvo be galo daug erzinančių dalykų – visa ta išprotėjusi gatvė su klykiančiais vaikais, besimušančiais vyrais ir kudakuojančiomis moterimis, ankšti būstai, kuriuose triukšmo ir betvarkės dar daugiau negu gatvėje. Nesuprantu aš tų italų, tikrai nesuprantu, po pusdienio tokio gyvenimo man pavažiuotų stogas. Bet šalia visos šitos beprotybės buvo įtampos kupini dviejų moterų žvilgsniai ir jų nebyli kova – iki galo. Iki paskutinio kraujo lašo. Abi priešininkės pavaizduotos nuostabiai. Kai daugumą kitų veikėjų norėjosi užčiaupti ir pašalinti iš ekrano, į jas negalėjau atsižiūrėti ir niekaip neišsirinkau, kurią palaikyti.
Paskutinės filmo minutės, per kurias į įvykio vietą bėga landūs kaimynai, fantastiškos. Tobulai išreikštas visas filmo absurdas ir tragikomizmas.
Verdiktas: 9/10.

Nebraska. Papildomi seansai yra puikus dalykas. Jų dėka sugebėjau nueiti į „Nebraską“, kurią pamatyti pagrindinėje programoje pritrūko laiko. Tokį filmą būčiau praleidusi.
Filmas šiek tiek priminė mano mylimą „The Straight Story“, tik blankesnis ir melancholiškesnis. Vėl puikūs ir puikiai suvaidinti personažai, į kuriuos režisierius žvelgia su lengva ironija ar netgi pašaipa – bet ta pašaipa nepikta, o atlaidi ir užjaučianti. Žmonės, kuriuos grįžęs į tą patį miestelį po daugelio metų randi pasenusius, bet nė kiek nepasikeitusius, gyvenantys savo monotoniškus gyvenimus. Senatvė su visais jos ne itin maloniais atributais. Žmonių susvetimėjimas ir bandymas susigrąžinti gal niekuomet net nebuvusį artumą.
Lėta, melancholiška, be galo žavi elegija neišsipildžiusiai amerikietiškai svajonei. Dar vienas maksimalus balas, dar vienas filmas į mėgstamiausių lentyną.
Verdiktas: 10/10.

1 komentaras:

  1. kam padėjo susigrąžinti savo meilužius ir sugriautus namus, susisiekiau su juo per savo „WhatsApp“ numerį: +2347084887094, nes mano vaikinas, kurį aš labai myliu iš visos širdies ir jis myli. aš taip pat, bet staiga jis pasikeitė ir atsisuko į mane ir neapykantos manimi nedarė jokios priežasties, kad paliko namus, o vėliau išgirdau, kad jis gyvena su kita moterimi. Šis elgesys buvo labai keistas, tarsi juo būtų manipuliuojama, jis užblokavo mane nuo visas jo kontaktas socialinėje žiniasklaidoje ir aš nesugebėjau su juo susisiekti. Aš norėjau susigrąžinti savo vaikiną. Gyvenimas be mano vaikino man buvo tikra netvarka, nes aš jį labai myliu ir žinau, kad jis mane myli ir aš, ieškau pagalbos iš jo artimų draugų ir šeimos narių, bet man nesiseka sugrįžti. Norėjau dramatiškų pokyčių ir maniau, kad magija gali būti sprendimas. Aptaręs rezoliuciją su DR AJAYI, jis man suteikė vilties, kad jis atkurs mano santykius atgal, nes jis jau mane užmezgė. Jaučiausi įsitikinęs, kad jis iš tikrųjų privers mano vaikiną grįžti namo, ir jis padarė! Fantastiška, ką šis nuostabus rašytojas padarė man, jo pagalba yra neįkainojama! Nežinau, ką būčiau padaręs be DR AJAYI. DR AJAYI atlieka savo darbą taip gerai, kad yra organizuotas ir labai funkcionuojantis, manau, kad jis yra geriausias rašybos žinovas, į kurį galiu pasikliauti, kai kalbama apie bet kokius burtus. Aš esu labai dėkingas, kad jo burtai suveikė, jei jums reikia pagalbos, susisiekite jam el. paštu arba „WhatsApp“: +2347084887094. Aš patikinu, kad viskas pasikeis už jus.

    AtsakytiPanaikinti